PERKHIDMATAN

      

Objektif Kualiti

Kategori: PENGENALAN Diterbitkan: Khamis, 10 Ogos 2017 Ditulis oleh Super User

 

Proses Objektif Kualiti Sumber dan Proses
PEMBELAJARAN DAN PENGAJARAN (PdP)  4% pengajian program/ kursus yang mempunyai nilai keusahawanan. Semakan Dokumen MQA01 & MQA02
Memastikan 98% pensyarah mendapat penilaian baik (sekurang-kurangnya 80%) dalam penilaian pembelajaran oleh pelajar dalam setiap semester. Laporan Penilaian Pembelajaran
SOKONGAN KEPADA SKOP PENSIJILAN UTAMA SPK UPSI    Sekurang-kurangnya 80% pelajar berpuas hati dengan kemudahan yang disediakan.  
Sekurang-kurangnya 89% staf dan pelajar UPSI berpuas hati dengan persekitaran di UPSI. Kajian Persepsi Staf UPSI (CPI) oleh BPK
Memastikan 100% cadangan dan aduan rasmi diberi maklum balas dalam tempoh satu (1) hari bekerja. Laporan Aduan dan Maklum Balas Pelanggan PPA
Analisis pelan pembangunan professional dan bakat akademik UPSI dilakukan sekurang-kurangnya sekali setahun. 1 kali setahun
Jumlah paparan: 113

Hubungi Kami

 

Pusat Pembangunan Akademik (PPA)
Aras 3, Bangunan Canselori,
Universiti Pendidikan Sultan Idris
   

Links: